Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Najlepszym ćwiczeniem na zdobycie płaskiego brzucha jest aerobiczna szóstka weidera (a6w).

Składa się ona z 6 ćwiczeń, które należy wykonywać po sobie.

Pierwsze – kładziemy się na plecach, jedna noga na ziemi, druga uniesiona w powietrze i zgięta w kąt 90 stopni.

Klatka piersiowa uniesiona w stronę kolana, trzymamy je przez ok. 3-4 sekundy i to samo robimy z drugą nogą.

Drugie- tak samo jak z pierwszym, tylko, że podnosimy do góry obie nogi i również trzymamy 3-4 sekundy w powietrzu.

Trzecie- jest bardzo podobne do pierwszego ćwiczenia, ponownie unosimy klatkę piersiową do kolana zgiętego w kącie 90

Stopni, lecz tym razem ręce trzymamy na karku. Również trwa ono 3 sekundy.

Czwarte – podobne do drugiego, unosimy obie nogi w kąt 90 stopni, lecz teraz trzymamy ręcę na karku.

Piąte- klatka uniesiona jak przy poprzednich, ręce na karku i nogi prostujemy i na przemian jedna jest zginana do kąta 90 stopni (coś jak rowerek- ok. 10 razy).

Szóste – klatka jest dalej uniesiona i prostujemy nogi pod skosem (do 3 sekund).

Ćwiczenia należy wykonywać przez 42 dni, nie wolno robić przerw więcej niż 1 dzień.

Z dnia na dzień staramy się zwiększyć ilość powtórzeń. Po cyklu będziemy mieli idealnie płaski brzuch.